piątek, 4 lutego 2011

Podaj dalej i wyróżnienia.

Wzięłam udział u piwi w zabawie 'podaj dalej' więc ja też u siebie ją organizuję.


 ZASADY:
1. Musisz posiadac blog.
2. Pierwsze 3 osoby, ktore umieszcza pod tym wpisem komentarz, w ktorym zglosza chec wziecia udzialu w zabawie, otrzymaja ode mnie maly recznie robiony upominek, ktory wysle wciagu 365 dni.
3. Kazda z tych osob organizuje taka zabawe u siebie, i daje trzem osobom szanse na prezent od siebie.
4. Kazdy blogowicz moze trzy razy uczestniczyc w tej zabawie.



Również od Piwi dostałam wyróżnienie. Bardzo się cieszę, bo to moje pierwsze. Ciężko teraz mi wyróżnić tyle blogów, bo wiele z tych, których oglądam to mistrzynie, a ja dopiero początkująca...

Wyróżnienia trafiają do:
- Piwi
- Azjatycki Cukier
- Joasiunia
Maria i Ola
- Papierowa Jaga
- Ola
- Kasia

Co mnie uszczęśliwia? Robienie kartek i tym samym uszczęśliwianie innych... Biologia - moja wielka pasja, nawet nauka do konkursu :D

3 komentarze: